Terug naar de homepagina
Customer Service Medewerker

Functieomschrijving

  • Als Customer Service Medewerker vorm je het kloppend hart van onze organisatie en sta je samen met je collega's in voor een uitstekende klantenservice.
  • Concreet betekent dit dat je dagelijks in contact staat met onze klanten zowel via e-mail, telefoon als via chat.
  • Je luistert naar hun vragen en tracht een oplossing te vinden voor hun probleem.
  • Als Customer Service Medewerker zal je in nauw contact staan met alle andere afdelingen van SipWell.
  • Zo zal je onder andere frequent samenwerken met de collega's van distributie voor het doorgeven en oplossen van (technische) issues en leveringen.
  • Vanuit de kennis van je opleiding ben je in staat om zowel jouw collega's als de externe klanten zo goed mogelijk verder te helpen.

Profielomschrijving

  • Als Customer Service Medewerker behaalde je een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Klanttevredenheid primeert voor jou en je hebt een commerciële feeling.
  • Je bent creatief in het oplossen van problemen en je kan te allen tijde je kalmte bewaren.
  • Multitasking is your middle name! Je houdt ervan om met verschillende taken tegelijk bezig te zijn, waarbij je toch steeds het overzicht kan bewaren.
  • Je bent als Customer Service Medewerker flexibel ingesteld en je werkt zowel zelfstandig graag als in team.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Frans, zowel schriftelijk als mondeling.

Aanbod

  • SipWell biedt je een verantwoordelijke en afwisselende functie in een jonge en dynamische omgeving met fijne collega's.
  • Je geniet een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen.
  • Je werkt van maandag tot donderdag van 8u30 en 17u en vrijdag van 8u30 tot 15u (38u/week).
  • We voorzien een opleidingstraject waarbij een uitgebreide assortimentskennis wordt bijgebracht en waarbij je ook een goed beeld krijgt over de verschillende afdelingen binnen onze organisatie.

Keywords

Solliciteer voor deze vacature