Terug naar de homepagina
1st Line Support Engineer IT

Functieomschrijving

  • Als Support Engineer bied je via mail of telefoon First Line IT Support aan onze diverse werknemers en eindgebruikers.
  • Zijn er (gebruikers)problemen, gaande van applicaties die niet meer starten tot meer complexere materies? Jij lost ze op en legt ze gebruiksvriendelijk en duidelijk uit.
  • Op basis van deze verworven kennis over onze systemen denk je mee na over verbeteringen en vernieuwingen.
  • Als Support Engineer bij SipWell ga je samen met je collega's op zoek naar een efficiëntere manier om de communicatie met de klant te optimaliseren.

Profielomschrijving

  • Als Support Engineer ben je gepassioneerd en beschik je over kennis in IT/Informatica.
  • Geen bachelor diploma? Geen probleem want inzet, motivatie en leergierigheid zijn van tel!
  • Client computing, randapparatuur en Office applicaties kennen geen geheimen voor jou.
  • Met je sociale vaardigheden voel je perfect de noden van onze gebruikers aan en kan hierdoor een sluitende oplossing aanbieden.
  • Flexibel, communicatief, geduld en hulpvaardig zijn de vier kernwoorden die jou perfect omschrijven.
  • Als Support Engineer beschik je over een uitstekende kennis van het Nederlands en Engels en een degelijke kennis van het Frans.

Aanbod

  • SipWell biedt je een uitdagende en boeiende functie aan in een enthousiast en gepassioneerd team bij dé marktleider in mineraal waterkoelers.
  • Je komt terecht in een dynamische en groeiende onderneming met familiale sfeer waar je jezelf volledig kan ontwikkelen en groeien.
  • Hiervoor voorzien we permanente vorming en opleiding, gesteund door een management team dat individuele groei en initiatief aanmoedigt!
  • Je geniet een aantrekkelijk loon aangevuld met tal van extralegale voordelen.

Keywords

Solliciteer voor deze vacature