Terug naar de homepagina
Medewerker Klantenbehoud

Functieomschrijving

  • Als Medewerker Klantenbehoud ben je verantwoordelijk voor een hogere klanttevredenheid waardoor je contractopzeggingen voorkomt.
  • Je neemt proactief contact op met onze klanten en op basis van hun behoeften stel je hen een beter passende contractformule voor.
  • Zit de klant met een probleem? Dan zorg jij voor een goede en betrouwbare oplossing.
  • Je garandeert als Medewerker Klantenbehoud dat de klanten geholpen worden dankzij je correcte en consequente opvolging.

Profielomschrijving

  • Als Medewerker Klantenbehoud beschik je over een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je kan rekenen op minstens 2 jaar werkervaring.   
  • Bij jou staat de klant centraal waarbij je tevens met een commerciële ingesteldheid handelt.
  • Je blinkt uit in het vinden van de juiste, creatieve oplossingen. Elke klant is voor jou uniek!
  • Met je positieve en resultaat-gedreven mindset en natuurlijk ook de juiste argumenten weet jij elke klant te overtuigen.
  • Als Medewerker Klantenbehoud ben je perfect tweetalig (Nederlands - Frans), maar ook je kennis Engels is goed.

Aanbod

  • SipWell biedt je een boeiende functie met een gevarieerd takenpakket in een enthousiast en gepassioneerd team bij dé marktleider in mineraal waterkoelers.
  • Je komt terecht in een dynamische en groeiende onderneming met familiale sfeer waar je jezelf volledig kan ontwikkelen en groeien.
  • Hiervoor voorzien we permanente vorming en opleiding, gesteund door een management team dat individuele groei en initiatief aanmoedigt!
  • Je geniet een aantrekkelijk loon aangevuld met tal van extralegale voordelen.

Keywords

Solliciteer voor deze vacature